Şişir Beni filmini izle



Şişir Beni altyazısı, Şişir Beni bedava izle, Şişir Beni film izle, Şişir Beni full izle, Şişir Beni izle, Şişir Beni netten izle, Şişir Beni online izle, Şişir Beni seyret, Şişir Beni tr altyazılı izle, Şişir Beni tr dublaj izle Google Kelimeleri: Şişir Beni izle, Şişir Beni online izle, Şişir Beni online seyret, Şişir Beni türkçe dublaj, Şişir Beni filmini izle, Şişir Beni filmini seyret

Tür : Belgesel
Gösterim Tarihi : 22 Ekim 2004
Yönetmen : Morgan Spurlock
Senaryo : Morgan Spurlock
Müzik : Doug Ray
Yapım : 2004, ABD , 96 dk.

Oyuncular

Morgan Spurlock , Dr. Daryl Isaacs
Amerikalıların en büyük sorunu olan obezite konusunu incelemek isteyen Morgan Spurlock, kendisini denek olarak kullanarak ülkeyi dolaşarak “fast food” yemeye başlar.

Spurlock, fast food’un insanlar üzerindeki etkisini görebilmek için, günde 3 öğün sadece ve sadece McDonal’s’larda beslenmeye başlar. Yiyebileceği ve içebileceği şeyler sadece McDonald’s menüsündekilerle sınırlıdır. 1 ay boyunca bu diyeti uygulayan Spurlock, kısa zamanda fiziksel ve psikolojik olarak etkilenmeye başlar. Daha ikinci haftada tüm sağlığı bozulan Spurlock, doktorların tabiriyle ölümle yüzyüze gelme tehlikesi altındadır.

Spurlock, fast food araştırmasında niye McDonald’s’ı tercih ettiğini basitçe anlatıyor. Tüm fast food ürünlerinin zararlı olduğunu söyleyen belgeselci, McDonald’s en büyük firma olmasının yanında en çok reklam yapan firma olduğunu söylüyor. Kısaca bizi sadece kötü beslenme değil aynı zamanda reklam dünyasının yarttığı etkiler konusunda da uyarıyor.

Belgesel türündeki film, Amerikan beslenme kültürüne, şişmanlığın kaynağına ve yaşam tarzlarına cesur bir bakış sergiliyor.








0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlama biçimini Anonim seçerek üye olmadan 5 saniye içerisinde yorumunuzu gönderebilirsiniz.

Bizi Yorumsuz Bırakmayın ;)